elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Sushi är ju GOTT!!!!



Jag har en lite lätt bloggtorka. Vad ska jag skriva lixom?


Igår provade jag sushi, jag hade fått för mig att jag inte gillade sushi. Har väl antagligen aldrig fattat hur man gör. När jag var i L.A så blev jag släpad till diverse sushiställen, det var otroligt fina ställen L.As bästa, toppen av toppen lixom men jag fattade inte och ville hellre åka till Mc Donalds.

MEN nu har jag äntligen fattat och så GOTT det var! Mmmm. Så det blir det mer av. Finns det något bra sushiställe i Tranås tro? Någon som vet?

Annars så startade jag dagen nere på sjukan, skulle ta lite blodprov. Så när jag smet in så hade en söt liten dam vänt sig om till mamma som var med och sagt "Det var en söt ung flicka!!"

Åååh ung!! Hörde ni?? Det där kommer jag leva länge på! Men jag ser ju ut som 12 när jag är osminkad så det är väl inte så konstigt...


Nej jag har inget vettigt att dela med mig av...sorry...jag kanske gör ett försök sen igen!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Finns ett ställe nere på Ågatan, gamla Bakfickan :) Vet inte om det är bra, värt att testa? ;)

2 Elin
skriven :

Ja det måste verkligen testat! :)