elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Tisdag



Jag mår som en påse skit!

Hängde huvudet över toalettstolen i natt likblek i ansiktet, svimfärdig och för att inte tala om smärtan...

Nej det är inte maginfluensa och NEJ jag är inte gravid.

Det blir så här ibland, det är lite så här att vara Elin tyvärr. Men jag är otroligt glad för att det inte händer oftare nu för tiden! Jag tycker att jag har haft mitt jobbiga i livet så mer tid på sjukan vill jag inte lägga.

Ska försöka få i mig lite mat nu och sen ringde Jossan, hon ville komma och säga hej (och tycka lite synd om mig) Hon skulle ta med sig en av sina hundar också, att få krama Jossan och klappa på en hund kommer få mig att må mycket bättre :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: