elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Tuttfixeringen fortsätter



Två linnen, en långärmad tröja, en tjock stickad kofta, en lång väst, en jääättestor halsduk. Fick knappt på mig jackan och kunde inte röra armarna när jag väl fått på den. Frös jag? Som fan frös jag...

Men jag kan inte låta bli att gilla vädret ändå, jag gillar ju snö (när den inte ställer in mina tåg) Spenderade alltid en vecka i Sälen förr och längtar dit varje vinter. Jag älskar när det knastrar under skorna, när solen skiner på snön så det gnistrar.









Annars då? Joo tuttfixeringen fortsätter... Jag pratar tuttar med alla jag kan, med chefen, med vakterna med typ alla jag träffar på. Jag spanar på tidningsomslag, jag spanar in andra tjejers tuttar (kommer bli anmäld för trakasserier snart) Jag har tom. reggat mig på ett plastikforum som sitter och disskuterar bröst... Igår så var Sofie på jobbet, det gillar jag! Fick henne tom att visa sina tuttar "Jaa men stäng och lås dörren så får du se då!!!" suckade hon. Jag kastade mig över dom och kände, frågade inte ens först haha...






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: