elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Tuttmapp...


Vet ni vad jag har?

Jag har gjort en mapp med massa tuttbilder, där samlar jag bilder på fina tuttar. Jag håller på att bli knäpp... Jag förstår verkligen varför killar är lite konstiga ibland, det är inte lustigt om de går och tänker på tuttar hela tiden det gör ju hjärnan helt fucked up. Bara tre veckor kvar sen kan min hjärna förhoppningsvis bli normal igen...eller normal?? hahaha....

BTW!! Jag blev faktiskt rörd av prins Daniels lilla tal om sin lilla prinsessa. Jag är inget jätte fan av kungahuset men det var fint. Jag satt med en liten tår i ögat. Fint, det var fint!

Idag så har jag och Jens varit tillsammans i 2 1/2 år. Vi räknar från den dagen då han kom hem till mig för första gången, vi har varit oskiljaktiga sen dess. Vi är väldigt lika han och jag, han är som en manlig version av mig :). Jag kan med handen på hjärtat säga att vi har skrattat varenda dag under dessa 2 1/2 åren. Vi har inte höjt rösten mot varandra en enda gång och knappt varit oense. Det existerar inga svartsjuka, inga tradiga kontrollbehov och inga bråk, varför bråka när man kan älska <3. Vi lever i en harmoni lixom, han är den roligaste person jag någonsin träffat. Han är den finaste jag vet! Jag är helt enkelt galen i honom!!




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: