elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Jag har en attityd




Kommer på mig själv att jag sitter och kommenterar Melodifestivalen på Facebook... Varför gör jag det? Har jag inget liv?

Sånt skulle jag inte gjort för några år sen...Då avskydde jag Melodifestivalen. Är det en åldersgrej? Helt plötsligt uppskattar jag program som: "Vem vet mest" "På spåret" "Antikrundan" För att inte tala om hur slaviskt jag följer vädret och nu kommenterar friskt vem som var bäst i Melodifestivalen och har "gillat" en hel massa folks statusar...Plus att jag har fått ett sjukligt intresse för folks åldrar "Hur gammal är hon/han?" är min standard fråga

Jaja...

Jag är så trött och rastlös! Hur går det ihop? Googlat min dagliga skörd av pattar också men blir inte klokare för det. Mer oklok...

Hungrig också. Trött, rastlös och hungrig...

Fick höra från en kund idag att jag hade en attityd... Vi blev lite oense. Hon tyckte att jag skulle sänka priset på en vara då den fanns billigare hos våra konkurrenter och vi var ju en "billigare" butik så hon kände sig lurad (?) att vi skulle ta ett högre pris... Så då tyckte jag helt enkelt att hon skulle traska tillbaka till den lite "Fiiiiinare butiken med det liiiiiite biiiiilligare priset" och då tyckte hon alltså att jag hade en attityd. Sen gick hon ut, gick sedan förbi utanför och gav mig onda ögat. Usch hon är säkert en sån som sitter och kollar slaviskt på Melodifestivalen och följer Antikrundan och kommenterar allt som alla gör...

Tänk om jag blir sån jag med...En gnällkärring med attityd. Fyyy Faaen

Nu gick Jens ut helt frivilligt i 20 minusgrader för att köpa ananas och choklad till mig! Vad har jag gjort för att förtjäna det?? Det måste vara min underbara attityd :)

<3






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tezzan
skriven :

¨tanter är som tanter är:P hoppas att man inte hamnar i det facket själv:p

2 Elin
skriven :

Haha ja verkligen :)