elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Lite virrig mitt i allt




Fikan med Malin kan gå till världshistorien som den trevligaste fikan ever!

Vi fikade i nästan tre timmar. Vi pratade konstant, det var nästan så man glömde andas haha. Malin är helt underbar! Hade jag varit kille hade jag typ blivit dökär! :)

Måste göras om snart!

Annars så har jag varit på banken och kollat på siffror och kurvor, fonder och aktier och gud vet vad det var, för mot slutet så slutade jag lyssna och stod bara och nickade medans jag tänkte på annat. Jag har sånna ofattbara koncentrationssvårigheter när det gäller saker jag inte riktigt förstår mig på, då svävar jag iväg. Men konstigt nog så har jag alltid klarat mig, jag är rätt bra på att improvisera när det väl gäller att behöva förklara saker jag inte har någon aning om.

En vän beskrev mig en gång: "Elin är noggrann men ändå inte noggrann i någon konstig kombination, fast lixom lite virrig mitt i allt,?" hahaha det där instämmer jag på!

Nu ska jag snart kojsa.

Sleep tight!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Absolut den trevligaste fikan! :)

Men va mycket vi hann med på 3 timmar ;)

Snart igen! :)