elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Bronzing oil

 
Fick jätte söta presenter av Maggan. Hon har varit i Paradiset (a.k,a Ullared) och så tänkte hon på sin lilla fru!!! Så snällt! Hon tycker att jag har alldeles för lite rosa på mig (jag tycket att hon är rosa nog för oss båda haha) så fick ett jättefint linne, en cocosparfym jag är helt besatt av och ett nagellack! Tack tack tack!
 
 
Sen har jag köpt på mig en ny foundation då min nuvarande är för ljus så här på sommaren. Valet föll på I.d medium tan. I.d är bra skit!
 
 
Sen kan jag rekommendera en guldolja, det är Kicks egna Bronzing oil. Ger ett guldglittrigt skimmer, torkar in snabbt utan att kännas kladdig! 99 :- för 30 ml. Perfekt när man vill glänsa lite extra när solen tittar fram :)
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

Vsg gumman. Vi har ju en liten thing o ge varandra små presenter då och då :)Ring sen om du ville hänge lite i kväll. pussss!!