elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Fredag, Levi's och hårolja...



Hej sötnosar!

Idag ramlade skattepengarna in på kontot och det kändes faktiskt som en skänk från ovan! Praise the skattelord lixom!

Jag unnade mig ett par nya Levi's jeans, de där jag tjatat om förut som aldrig kom till butik men nu hade de gjort det och min storlek fanns så då såg jag det som ett tecken och slog till. Har ni inte provat Levi's Demi Curve så MÅSTE ni, heeelt underbara och sitter hur bra som helst. (Maggan som introducerat mig för Levi's och nu kan jag ju nästan inte ha något annat)

Levi's Demin Curve Skinny heter den här modellen och var väldans mjuka och sköna




Sen fick det bli en ny hårolja från Lanza. Det har kommit ut en helt ny olja som sägs vara grym. Så smet in hos Josephine på Hår & Sånt och kirrade en.

www.lanza.se

"Nästa generations behandling, så avancerad och kraftfull att den reparerar skador och tillför Keratin, inifrån och ut. Keratin Healing Oil förstärker hårets styrka och elasticitet. Den innehåller en ultra-reparerande blandning av keratin protein och L’ANZAs Phyto-IV Oil Complex som återställer slitet och väldigt skadat hår. Denna kraftfulla behandling lämnar håret otroligt friskt med en strålande glans. Absorberas snabbt och fullständigt av håret. Ger ett fullt UV- och värmeskydd. Perfekt för alla hårtyper. Minskar torktiden med 65%. Keratin Healing Oil bygger upp inre styrka och förbättrar fiberintegritet. Dessutom återskapas hårets inre struktur. Fuktresistent för att förhindra frizzighet.
"

Ska bli mycket spännande att testa!! Perfekt med en bra olja så här på sommaren när sol och bad sliter extra mycket på håret.





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

Schnygga! Hade gärna sett en bild me dom PÅ!!! ;)