elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

God morgon!!!!


God morgon!

Jag har nästan precis vaknat...sovit länge för att vara mig.

Igår kväll hängde jag med Maggan, det var mysigt. Drack lite vin, åt godis och Kinderägg...man blir aldrig för gammal för Kinderägg!!

Jens har varit på klassträff så han är inte hemma så lägenheten var väldigt tom när jag kom hem i natt. Jag är ju jordens mest mörkrädda människa så tycker att det är sjukt jobbigt. Jag hade honom i telefonen samtidigt som jag tittade igenom alla garderober och under sängen efter psykfall som KUNDE ha gömt sig där medans jag varit borta...

Jag vet inte riktigt vart den här mörkräddheten har kommit ifrån, men antagligen från att man träffat på en del psykfall genom åren haha...usch.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: