elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Man kan aldrig vara för blond

 
 
Ytterligare en ledig dag :)
 
Hoppas ni sovit gott, jag har typ vaknat en miljon gånger...sovit med mina blekningsskenor till tänderna. Man dregglar och sväljer antagligen lite blekning också meeen det får det ju bara värt. Metoden jag använder mig av är väldigt skonsam men ger ett väldigt bra resultat.
 
Dagen blir nog rätt lugn har bara en sak på min to do list och det är något så viktigt som att hämta ut mitt nya löshår haha...Busy me lixom.
 
 
Sprang på en gammal bild. Man kunde aldrig vara för brun eller för blond.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sarah
skriven :

Jag vill med köpa blekmedel till tänderna!:) kostnad? Var?

Svar: Jag bokade tid hos en tandläkare och fick blekningsmedel och avgjutna skenor av mina tänder. Tycker att det är värt och gå till en tandläkare och få en genomgång av sina tänder först, skulle inte beställa hem från nätet man vet ju aldrig riktigt vad man får där och vore riktigt hemskt om man förstörde sina tänder. Jag var iaf hos Thea Tandhälsa i Linköping. Kostnaden var ca 2000 och medlet har räckt i nästan två år. :)
Elin Johansson