elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Måndag

 
 
Regnet väckte mig i morse...är det inte härligt så säg! Fast lite mysigt är det att bara kunna dra täcket över huvudet och ligga och lyssna på regnet.
 
Släppte av Jens i Knölby (mjölby) och sen åkte jag och Bea som var med till Mantorp. En liten mini utflykt kan man säga. Hittade mig ett par skor och köpte lite hårprodukter. Sen tillbaka till M-by och där hittade jag ett najsigt armband och sen köpte jag en fin T-shirt till min fina Jens som satt helt grymt bra, mitt ögonmått är faaaaantastiskt.
 
 
 
Sen tog jag mig ett glas vin och sen spenderade jag ett bra tag med att sy om mitt löshår, det var aningens för ljust för mig just nu så sydde dit en del av mitt gamla som är mörkare och fick ett helt perfekt löshår! Grymt!!
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: