elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Midsommarafton

 
Hej mina kära!
 
Hoppas att ni hade en strålande Midsommarafton och att ni inte är allt för bakis och skakis idag!
 
Vi hade det riktigt lugnt och skönt igår, lunch hos mina föräldrar och sen spenderade jag och J dagen/kvällen själva vi var ute och gick en sväng och kollade på folk, hyrde en film och köpte maaaassa godis. Sen lagade kocken mat och jag tittade på :) (vissa har det bra så att säga...)
 
Finns nog dom som tycker att vi är otroligt osociala som mest hänger med varandra men det är så sköööönt ibland att bara vara vi två, så kan vi vara hur knäppa vi vill. Innan vi träffades så var båda översociala, jag var ständigt iväg någonstans och bodde i en resväska och J höll bokstavligt talat på att jobba ihjäl sig så när vi träffades så var det som att båda bara kunde sätta sig ner och andas och bara släppa allt. Vi njuter fortfarande av att bara få vara :)
 
Jag körde en lite Hippie style outfit igår, jag har ju aldrig varit så mycket för söta små klänningar och blommor i håret tyvärr.
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: