elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Onsdag



Precis hemkommen från att ha provsminkat Cissi en sista gång innan det är dax för bröllop på lördag!! Såå spännande men såå nervöst!

Vi blev iaf. mycket nöjda båda två så nu gäller det bara att sätta allt på lördag och inte darra på handen haha :)

Jens har också nyss kommit hem, han har hjälp en kompis som ska öppna en ny resturang i Motala, så han ska lära upp de små kockliven och se till så att allt flyter på.

På tal om helt annat så satt jag och slöläste en skvallerblogg i morse. En blogg som smutskastar och skriver skit om de flesta bloggare och andra stackars människor som aviker från den personens tycke. En sorglig blogg med andra ord. Satte morgonkaffet i halsen när jag helt plötsligt fann en bild på mig själv där. Tagen antagligen från min gamla blogg eller från facebook. Den hade satts i ett påstående som inte stämmer överhuvudtaget. Hur sorglig är man inte som bygger en hel blogg på andras liv? Man kan verkligen inte gilla sig själv när man gör så.

Fruktansvärt patetiskt!! Fast å andra sidan gaaanska patetiskt av mig att ens läsa skiten.

Varför kan inte alla bara vara snälla och glada istället?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Felicia
skriven :

Fy då. Vad taskigt. Vad heter bloggen?

2 Elin
skriven :

Bloggen är för tillfället nere, kanske har personen äntligen trampat på fel tår! förhoppningsvis så är bloggen borta för gott!