elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Som en gammal tant med skoinlägg...



Det blev en sväng på stan idag. Jag och Maggan gjorde stan...det tog inte så lång tid haha.

Jag är på skojakt, jag och mina mongolidfötter...Jag har ju rätt små fötter men mina inlägg jag måste ha i skorna gör att jag måste gå upp en storlek och då sitter de inte bra för övrigt. Jag känner mig som en gammal tant...en gammal tant med skoinlägg...

Jag hittade inga skor som passade mina mongolidfötter och då tappade jag mitt humör som iof. inte var bra från början. Det var ingen bra dag idag känner jag, trött och tråkigt.

Jaa detta blev ju ett kul inlägg!

Ps. Ni MÅSTE införskaffa den där håroljan från Lanzá!! Den var sjukt grym! KÖP! Det är värt pengarna!!!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: