elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Lite bilder från i måndags



I måndags så ringde alltså klockan vid 04.30. Det är inte riktigt okej att gå upp så tidigt och speciellt inte när man bara lyckats sova i typ två timmar. För att göra det hela lite jobbigare så skulle man krångla med löshår och smink och det är inte det lättaste så tidigt på morgonen när man hellre skulle vilja krypa tillbaka till sängen med sitt skatbo till frisyr.

Så varför går man upp så tidigt en ledig dag? Jo det gör man för att åka till Valdermarsvik för att ta lite fina bilder ihop med frugan som vi kan titta tillbaka på när vi är gamla och grå.

Hade en mycket trevlig dag hos snällaste fotografen Torgny i hans mysiga studio och vi lyckades få ihop flera riktigt fina bilder! Har inga färdiga resultat än men de kommer.









Håret var jättefint på morgonen men det föll ju tyvärr innan man kom fram haha..






Fick frågan om jag saknat fotobiten då jag inte alls håller på med det i den utsträckningen jag gjorde förr och svaret är NJAA... Jag har inte tålamodet, jag tycker att det är riktigt kul i en timma eller två sen börjar jag stå och tänka på annat och blir otålig. Sen är det rätt gött och kunna trycka i sig en pizza eller två utan att behöva tänka på att man måste vara fiiiin till något fotojobb haha...Jag är för bekväm helt enkelt :)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frugan
skriven :

Min lilla heting så kul att vi fick till lite bra pics :) Miss you!

2 dumb_blonde
skriven :

Se där, fint att min gamla Juicy fortfarande rastas=)