elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Birthday boy


Idag fyller lilla Jens år. Han fick frukost på sängen (eller nästan...gills det om man väcker någon och säger att frukosten är färdig? Det gör det va? Jäkligt meckigt att äta i sängen tycker jag...)



Sen tog vi en lunch på stans bästa lunchställe, Norraby golfbana. Deras lunch är helt fantastisk!! Vi fick söka skugga efter ett tag för att det var så varmt. Har lyckats bränna mig ordentligt på bröstet...tror att det är all plast som kokar. Skitsnyggt verkligen...



Jens tycker att det är sjukt okul att fylla år och jag fick inte ta kort...det gjorde jag ändå, jag tog massa kort enda tills han hotade med att gå därifrån. Hahaha...








Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: