elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Bio Oil

 
 
Innan jag avslutar min fredagskväll med att sova så kan jag ju slänga in ett litet tips.
 
Jag är ett stort fan av oljor av alla de slag och använder helst naturliga produkter på min kropp och speciellt i ansiktet. Riccinoljan som jag skrivit om förut använder jag mig fortfarande mig av men har hittat en ny favorit att ha i ansiktet.
 
Dök på den för några veckor sedan och den blev genast en favorit! Bio Oil. Den är speciellt framtagen för ärr och bristningar men är även en grym produkt att ha i ansiktet.
 
Jag tar några droppar på kvällen efter jag har tvättat bort mitt smink, masserar in den ordentligt i ansiktet och låter det sitta kvar över natten.
 
Har läst runt lite på nätet om vad andra tycker om att ha oljan i ansiktet och det är både positivt och negativt läsning. Det är självklart inviduellt hur produkter fungerar och man måste prova sig fram för att hitta de produkter som passar en själv. Vad som inte fungerar för någon annan kanske fungerar utmärkt för dig! För mig har den iaf. än så länge fungerat väldigt bra och jag har ganska känslig hy.
 
Prova er fram!
 
ca: 119 :- Finns att köpa på apotek och bl.a på åhléns.
 
Läs mer på:
http://www.bio-oil.com/sv/
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: