elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Död åt tröttheten!!!


Finnst det något störigare än att vakna 07.00 en ledig lördag? När man ÄNTLIGEN är ledig så KAN man inte sova!!!! Okej om man vaknat pigg men när man är helt slut när man vaknar så finns det väl ingen vettig mening med det, då kunde man väl fått sovit en timme eller två till...

Somnade iof innan 22.00 igår. Låg i soffan och sa till Jens att jag bara skulle blunda en liiiiten pytte stund så skulle vi kolla på våran hyrfilm sen när jag "bara vilat ögonen lite"... Jo tjena.. vaknar upp vid 02.00. Det var den fredagskvällen...

Nu sitter jag här med en stark kopp kaffe. Hällde i allt kaffe som fanns hemma i bryggaren, så starkt blev det! Mina ögon är helt igensvullna av trötthet så la in två skedar i frysen som jag sedan satt och tryckte mot ögonen...det är tur att ingen ser mig känner jag...

Ska snart ut på en promenad så bli inte rädda om ni ser ett blekt, rödögt monster med svullet face för det är inget Halloweenskämt det är bara lilla jag.





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: